Najnowsze Wpisy

:> Komentarze (4)
18. lutego 2004 21:23:00
linkologia.pl spis.pl

Dziendobry wieczor :> Beqa wlasnie powiedzialam mamie ze jestem z miskiem :) Ciezko mi idzie takie mowienie mamie o chlopakach...:> Ale juz w sumie nadszedl czas jestem z miskiem co by nie bylo juz ponad miesiac :> Beqa jak nic mama nie wiem czy patrzy na to przychylnie ale grunt ze wie :) Bylam dzis z wujkiem w Rumi po kafelki fajnie bylo :) Potem bylam u babci w szpitalu bo miala wczoraj operacje :( Ale na szczescie czuje sie juz lepiej :) Na sali u babci byla taka mloda dziewczyna miala 23 lata strasznie przykro ze tacy mlodzi ludzie choruja...:< Ta dziewczyna od 6 lat ma dialize poniewaz nie dzialaja jej nerki :( W ogole co najgorsze to ona jeszcze nie jest wpisana na liste oczekujacy na przeszczep neki :( To strasznie smutne bo my zdrowi ludzie ciagle narzekamy ciagle nam cos nie pasuje a ona biedna chora nie moze normalnie zyc :( Wiem ze to dziwne taki przeblysk mysli w tej ogolno ludziowej znieczulicy... Ale na prawde mi sie jest jakos przykro ze wiekszosc nie potrafi docenic to co ma :( Wlasnie ostatnio chce sie jakos zrealizowac, chce robic rozne rzeczy, zajac sie czyms nowym, pozyteczny, cieszyc sie chwila dniem... :) Ale nie wiem czy zdolam... Trudno jest nie nazekac wlasciwie latwiej jest zycz jak mozna ponazekac pozwalac sprawy na innych poniewaz cos nas boli... Najlepiej to juz w ogole odgrywac role kogos skrzywdzonego przez zycie zwalic wszystko na udane dzieciinstwo i inne pierdoly... Przewaznie zawsze znajdzie sie ktos kto nas pocieszy... Najlatwiejsza opcja - opcja ofiary... :) Dobra koncze znowu sie rozpedzilam :) pozdrowki dla wszystkich :>

vanesia : :

Boli mnie oko...:< Komentarze (0)
17. lutego 2004 23:59:00
linkologia.pl spis.pl

No wlasnie boli mnie oko :( :> Ale to nie jest jednyna informacja ktora chce sie podzielic :) Ostatnio nic nie pisala jakos mi sie nie chce pisac :( Brak weny, czasem przechodza mi przez glowe mysli co moglabym napisac ciekawego ale na tym sie konczy...:) Cala Vaneska... Na poczatku "blogowania" bylam strasznie zapalona do tego calego pisania, to miala byc moja "misja" :) Chcialam sie podzielic wszystkimi przemysleniami i takimi pierdolami :> Chcialam zeby ladnie wyszlo a nawet nie umiem zrobic ladnie szaty graficznej :( Nargorsze w sumie jest to ze liczylam no to ze jakos wiecej osob zachaczy jakos przypadkiem czy cos o mojego bloga...:) Liczylam na jakies zainteresowanie ze strony ludu :) Bo ja sie strasznie lubie wymieniac pogladami czasem troszeczke poklucic :) Taka ze mnie zolza :) No to wlasnie sprobuje teraz sie troszeczke jeszcze uzewnetrznic :) Zeby nie bylo ze nudze...:) Cos zastanawiajacego w mojej skromnej osobce .... No wlasnie jk na moje to jest zastanawiajace ze ja sie nie denerwuje ewentualnie sie smuce :( To mi sie wlasnie przestalo ostatnio podobac ze sie porzadnie nie moge wkorwic :> Tylko chodze smutna i spiczniala analizujac wszystko jeszcze raz po kolei... Taka jestem dziwna... Nie wiem jak to robie ale jakos tak wychodzi bo w sumie spokoj jest wspanialy jak widzisz jak ktos traci kontrole nas soba a Ty dalej stoisz spokojnie mowisz powaznym, spokojnym tonem i ta osoba jeszcze bardziej wybucha :) A Ty masz nad nia pewnego rodzaju kontrole :) Heheh :) Dobra juz nie wazne nie pize wiecej o takich rzeczach bo to przeciez wszyscy wiemy :) No ale wlasnie waracajac do tematu to udalo mi sie ostatnio zdenerwowac :) Tak wlasnie :) Po prostu sie wkorwilam :) Czulam sie wspaniale jak taka zbuntowana dresiara ktora chetnie by wpierdolila pierwszej lepszej :) Po prostu fantazja :) Tylko niestety uczucie niepochamowanej zlosci zeszlo w ras z uswiadomieniem sobie jak wlasnie smiesznie jest byc "dresiara" :) Tak walsnie niestety u mnie wiekszosc rzeczy konczy sie smiechem... :) dobra juz nie mecze nikogo (mam nadzieje ze ktokolwiek to przeczyta...:P) dobranoc :>

vanesia : :

linkologia.pl spis.pl

No wlasnie sie opuscilam... Nic mi sie pisac nie chce, wene stracilam. Albo to po prstu moj slomiany zapal... Przewaznie tak mam ze na poczatku sie staram pisze i w ogole a potem mi sie juz troche odechciewa...:> No to nadrabiam :P Ostatnio jest w sumie bardzo milutko widuje sie czesto z miskiem i (nie wiem czy jeszcze moge ale zaluzmy ze tak :>) przyjaciolka :> Bardzo fajnie sie z nimi czuje w sumie to jedynie lipa ze oni na wzajem maja cos chyba do siebie.. Pewna nie jestem w sumie to sie nie znaja zbytnio :> Wczoraj byl zajebisty dzien z przyjaciolka siedzialysmy u mnie i sie obrzeralysmy...:P Lubie czasem sie porzadnie najesc jak jestem zla wczoraj bylam troszke zla...:P Ale je sie cudownie... :> Niedlugo sie stane takim malym grubaskiem jak sie bede tyle obrzerac :> Bylam tez w weekend na imprezce ale malo miejsca bylo w klubie i nie potanczylam zbytnio...:( Ogolnie to nie slychac nic ciekawego u mnie czym bym chciala sie podzielic... Nie doszlam ostatnio do zadnych wiekszych przemyslen...:P Ostatnio za duzo nie mysle :P pozdrowki :>

vanesia : :

Krówki robia muuuu :>>>> Komentarze (2)
23. stycznia 2004 22:58:00
linkologia.pl spis.pl

Wlasnie wrocilam od mojego misia :> Ale byla beqa :P On stwierdzil ze jestem "krowa" :PPP To nie bylo w takim obrazliwym sensie :P Poprostu w kazdy zwiazku musi byc krowa i byk :PPP Hehe tak wiem beqa :> Nie no zartuje ale bylo fantastycznie pomuczec mu do uszka :P Mielismy isc na jakas "patancowke" :P Ale nie wyszlo :P W sumie dobrze bo pogadalismy pomuczelismy i bylo zaaajebiscie :P Poprostu znowu tryskam radoscia :> Nie mysle o zadnych problemach :P W sumie dziwne bo nie wiedzialam ze przez faceta mozna byc tak szczesliwym... Ostatnio uciekalam od zwiazkow... Ale sie teraz ciesze :P W ogole caly dzien byl udany , bylam na waxach z przyjaciolka (mam nadzieje ze przyjaciolka, jak jeszcze nie to juz prawie powaracamy do dawnych czasow...:P) spilysmy sobie po 3 browarki na lepka zjadlysmy pizze i zaczely sie "baskie" gadki o facetach, pokusach, pragnieniach... :> Very ciekawie bylo :> W ogole sie dawno nie alkoholizowalam ostatnio a to dziwne bo kiedys chlorek ze mnie nie zly byl... Ale to stare dzieje nie ma sie czym chwalic, bylo minelo :> Ale nie powiem przyjemnie poczuc ta faze...:PPP Przypominaja sie stare czasy... :> Dobra nie farmazonie juz :P Idem spac :P Muuuuu :P pozdrowki :)

vanesia : :

Dzien dobry bardzo...! :> Komentarze (2)
22. stycznia 2004 16:00:00
linkologia.pl spis.pl

W ogole czesc :> Mam dzis wyjatkowo dobry humor :> Chodze po domu slucham jakis starych kawalkow i szaleje :> Normalnie brakowalo mi tego ostatnio... Caly czas pisalam o jakis smutach... Dzis odslonie moje drugie ja :PP Nie no nie doslownie ale sie pochwale jaki ze mnie ciec...:> Przed chwila bieglam z duzego pokoju do mojego i sie tak wyjebalam na korytarzu ze normalnie chyba z 5 minut jeczalam z bolu... Smieszne przezycie... W sumie to dziwne ale ja takie rzeczy rozpatrzam tak dziwnie bo traktuje je jakos jak nowe przezycia... Zawsze potem sobie analizuje jak sie zachowalam jaki sa normalne odruch przy takich zdarzeniach :> Oczywiscie nie chodzi o fizyczne tylko o wszystki raczej negatywne zdarzenia... Wszystkie odruchy i takie tam :> Bo wszystko ma swoja przyczyne przeciez :> Tak wiem wiem jestem troche inna bo wyjebalam sie tylko a dla mnie to jest jakies nowe przeycie...? :P Po prostu ciekawe jak krzyczysz tak samoistnie i w ogole takie odruchy na ktore nie masz wplywu bezposrednio robisz je odoruchowo :P Ale ja odkrywcza jestem prawda...? :P Normalnie dobry dzis dzien :> Ciesze sie wszystkim po prostu tryskam energia tak mi dobrze :P Uwielbiam byc szczesliwa :P pozdrawiam wszystkich serdecznie :P :>>>> 

vanesia : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii